stressig morgon

Idag blev det ingen skön start på dagen..
Jag har en tendens tilll at snooza på morgon, riktigt skönt men inte så bra!
I morse var en sån morgon vilket ledde till att det blev stress stress,
i princip det enda jag hann med var att tvätta bort maskaran från gårdagen
eftersom jag somnde i soffan med den kvar och idag skulle vi färga ögonbryn och fransar
och då fick man inte ha någon maskara på eftersom då fäster inte färgen på fransarna.
Frkost mackorna fick jag bre på lite snabbt och sedan trycka i mig på vägen, inte lika gott
och mysigt som när man sitter och äter i lugn och ro samtidigt som man läser tidningen.
Och ja jag brukar läsa tidningen på morgonen, går upp 6 för att hinna få en lugn & skön start på dagen.

För att komma till saken så var min lärare sjuk när jag kom till skolan så vi kunde inte färga,
väldigt roligt att jag då spenderat min lilla tid på morgonen till någonting helt onödigt!!
och väldigt roligt att jag såg ut som en trött knarkis hela dagen utan maskaran.
Istället för att färga fick vi göra något vi behövde träna på, jag rullade permanent.
Hann inte med hela huvudet men en bit :), här får ni en bild framifrån och en
knäppt bakifrån på spolarna på huvudet, enjoy



Som ni ser blev resultatet jätte bra, som med allt jag gör ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg docka, skiter på sig när man ser den.

2009-11-13 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0