onsdag

Blev somsagt skola idag, lite halv jobbigt när man är van oh ligga i sängen oh slappa ;p
på frisör gjorde vi ingenting med hår utan vi sminkade varandra med en fotomake,
tyvärr när jag skulle ladda in bilderna nu såg jag att kamerasladden var hos pappa, sry..
bild update´s får komma imorgon... Idag fick vi även tillbaka tyska prov, jag läser tyska steg3.
Man skulle ha 12p för G och jag lyckades skramla ihop 15, wohow ett G! grattis till mig :)

har precis smällt i mig 3 hamburgare med bröd, och ja hej fetto!
men varför ska jag sitta här som t.ex. kissie och säga att jag äter en chailatte om dagen?
Man måste äta för att må bra, så de så! (a) haha, okej lite bortförklaringar
för att få vara fet, men ja jag gillar mat! lika bra att bara erkänna de från början :)

nu ska jag snart åka och hämta mitt playstationoch singstar som är hemma hos bea(klasskompis),
och har vart där sen förra fredagen då de va klassfest :), så undertiden jag gör de
kan ni passa på att skriva eran favorit maträtt? :), pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0