okejdå.

okej jag erkänner, jag sitter inte bara här för att jag är duktig. Jag väntar nämligen på att pappa ska sluta jobba vilket han inte gör förrän halv fyra så jäg lär sitta här tills dess för då ska han hämta mitt playstation ;p menn på lunchen då jag pluggade var det faktiskt helt frivillgt, bara för att vara duktig, så de så! :)

fredag den 13:onde idag och än så länge har inget värre hänt än att jag ramlade i skolans trapp när jag skulle skynda mig till datakunskapen och springa upp.. haha okej det är illa, men som tur var så var det bara en som såg så därför behöver jag inte skämmas :) Får hoppas att resten av dagen flyter på utan några större olyckor också.. Har det hänt dig något speciellt idag? SKRIIV!!



en morgontrött maria, trots sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0