no playstation for me

åkte somsagt till bea igår oh skulle hämta playstationet,
när jag står utanför och ska ringa kmr jag på att jag inte har hennes nr,
lämnade in min mobil på lagning i fredags förra veckan så har gammal mobil just nu,
lyckat som det var så följer inte nummerna med när man byter telefon? ;s
irriterande om ni frågar mig.. Men jag provade iaf en annan teknik, stod nämligen
utanför våningshusen nere på marken och hoppade och skrek som en galning i sisådär
20 minuter innan jag tillslut gav upp, haha måste sätt riktigt dum uut!

Efter mitt misslyckande försök att få mitt playstation gick jag till steneberg och träningen.
Där satt 5 tränare, och 4 st som skulle träna. Helt sjukt, förstår inte vart alla har tagit vägen?
Kanske så att tränarna ska bilda ett lag istället, dom verkar få ihop mer folk än vi. haha..

 


Kommentarer
Postat av: ellmer

hahah var inte igår vi sjöng singstar inte;D

2009-11-13 @ 16:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0