new mooon biljetter på rymmen

Min älskade pojkvän hade bokat och köpt biljetter till new moon premiären till oss på fredag,
han hade kanske tröttnat på allt mitt tjat (a) hihi, söt älskling :). Igår frågade ja ghonom om vilken
tid det var den började på fredag och då säger han att han inte vet men att biljetterna ligger på
mitt nattduksbord hos pappa. hmm.. pappa ska sälja huset så han städade hela mitt rum i helgen!
ringer pappa i panik och frågar om biljetterna och då säger han; hmm.. ja jag såg några biljetter
men dom var väl gamla? dom kastade vi när vi städade ..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
haha, fortsättning följer, måste springa till lektion nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0