heja maria!

Idag efter matten gick jag upp till två kockar, (restaurang som ligger våningen över frisör)
och köpte mig en macka istället för att gå till matsalen och äta. Sen skyndade jag mig ner
igen och pluggade faktiskt litegrann medans jag åt min macka. Ibland är jag bra duktig måste jag säga :) Det är nämligen så att vi som går frisör på polhem skriver en portfolio där vi dokumenterar ALLTING vi gör. Denna portfolio är sedan en stor del utav ditt slutbetyg. Eftersom att jag har skjutit upp det mesta har jag en hel hög med portfolio arbete som måste skrivas. Därför sitter jag till och med nu, fastän jag slutade för en timme sedan kvar i skolan och arbetar lite grann. Eller ja, hela den här timmen har jag försökt lista ut hur jag skulle kunna lägga in bilder på datorn, men ska börja plugga nu snart :).



Dagens plugg lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0