hälsosam!!

Kom hem från skolan vid fem idag och då vare bara oh göra två toast´s.
nya lördagsgodiset upptäckte jag när jag var hemma oh sjuk,
så gott om man har ost, skinka & krydda och sen lägger i såndär maskin, rekomenderas!
till detta blev det en kopp kaffe för lite energi..

En 40 minuter senare satte jag mig i bilen med pappa och åkte till hemlingby,
där blev det ett varv på sexan, alltså sex kilometer.. Känner mig väldigt duktig
för det händer inte varje dag så därför passar jag på att skryta nu :'D
fort som vinden gick det också, fast när jag äntligen kom i mål var jag helt slut,
medans pappa som jag sprang med och fyra andra killar sprang ett till varv :o
Men där gick gränsen för mig.. När jag kom hem väntade mammas lasagne, FAVORITRÄTT!!!
därefter blev det mammas pojkar, haha jag tror jag döör, stackars bobby..
Ni som såg förstår vad jag menar, inte kul med en såndär mamma ;)
Efter mammas pojkar blev det lyxfällan, oh där var det inte heller så kul..
snubben hade spelat bort en halv mille på poker, jävla klantskalle!!



Springtime i brorsans gamla runstens jacka, alltså inte jag som spelat innebandy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0