godnatt

ska gå och borsta tänderna nu och sen äre nattinatti..
Imorgon är det skola & träning på schemat, fotbollsträningarna
drog nämligen igång förra veckan :'D, ganska skönt efter 5v uppehåll?

Dagen imorgon börjar med matte sen idrott och efter lunch frisör.
Eftersom jag var borta idag har jag ingen aning om vad vi ska göra
på frisör tiden men jag lovar att ladda upp ett inlägg imorgon om
vad det blev för skoj. Har ni tur bjussar jag även på någon bild :)
glöm alltså inte att kika in här imorn också, oh sovsött.

kan även passa på att skriva att blom stod för första kommentaren,
blomduvet på bilddagboken om du vill ta dig en titt ;)

tyvärr blir det inga bilder eftersom jag varit sängliggandes hela dagen
och inte knäppt några, men framöver ska det bli fler sånna också, pöss-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0