girlsnight

har varit tjejkväll hemma ikväll då karlarna i huset är på fest. Detta firade jag och mamma med att käka tacos, tända ljus och bara umgås. Här hemma är det alltid så stressigt och är en hemma så är inte den andra så det var jätte skönt att bara få sätta sig ner med mamma och ta det lugnt och prata. Vid halv tio bestämde vi oss för att släcka ljusen och kila över till kiosken och köpa godis. När godiset var införskaffat och popcornen popade blev det movietime, little children, väldigt bra om man gillar drama faktiskt :), jag har haft en helt underbar kväll och jag älskar verkligen min mamma, och pappa och såklart. Det tråkiga är att det inte är förräns nu som jag har börjat uppskatta tiden jag får med honom, och nu är det försent.. Men så är det väl alltid, man inser inte hur mycket man tycker om någon förrän den försvinner, innan tar man bara för givet.
ta vara på tiden med din familj, nära oh kära.. du vet aldrig när den försvinner.
kommer sakna dig så mkt pappa :(
nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0