friskis 25 år, grattis :)

Efter skolan idag traskade jag mig ner till friskis och skulle träna lite rygg. Måste nämligen bygg upp ryggen om jag ska kunna fortsätta spela. Avslutade sommar säsongen med grym smärta i ryggen så vi åkte till någon doktor grej och tittade och det visade sig att hela min höger höft har vridit sig vilket gör att jag får ont i svanken/ryggen/höften när jag tränar. Inte så kul, men har köpt ilägg sulor till skorna för tvåtusen och gymkort så att jag ska kunna träna upp ryggen så snart äre förhoppningsvis bra :).

Oj nu blev det mycket, det jag skulle komma till var att det började ett aerobics pass precis när jag kom så jag smet in på det istället, det lät mycket roligare att dansa i 50 minuter än att träna (a) Sen när vi var klar vid halv sex och gick ut till gymmet var det disco gym. Friskis firade nämligen 25 år så det var disco belysning, dj och så bjöd dom på cider, choklad och salta pinnar. Haha aptit som man har så högg man glatt in på två glas kall cider och någon choklad bit :)

Nu har jag som ni märkt kommit hem, har även hunnit duscha och ätit. Tråkigt nog fick jag sprängades huvudvärk när jag stod i duschen så jag ska faktiskt göra kväller nu. Ska lägga mig i sängen oh starta en johan falk film att somna till. Så tyvärr orkar jag inte ladda in några bilder från idag, men ni får ha överseénde med att alla kan må dåligt. Och så får ni hålla tummarna för att jag mår bättre imorgon, eller ja de tänker iallafall jag göra för vi har Frisör i princip hela dagen imorgon, hoppas vi ska göra något roligt :'D godnatthej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0